Oldalak

2015. augusztus 24., hétfő

Egy kis infó

Na helóka! :)

Sajnálom, hogy eddig nem volt rész.Végre jó a gépem, de előre szeretnék megírni sok részt, ezért nem lesz még egy darabig rész (szeptember második hetében már fix, hogy fel kerül 1). Nagyon sok dolog történt azóta, mióta utoljára írtam valamit.Voltam táborban a Balaton parton és születésnapom is volt.A táborban rengeteget tudtunk sétálni és egy kis ihletezés is volt ennek köszönhetően. A születésnapomon 1 blogger társnőm is ott volt, a Fantázia Földjén blog írónője. Tőle kaptam egy szerintem csodaszép rajzot a blogomhoz. Ahogy közben láthattátok a blogom stílusa is változott kicsit. Ez még fejlesztés alatt van, csak ideiglenes. A következő részek szerintem elég izgalmasra sikerültek (ami eddig meg van) Igyekszem minél előbb kész lenni, de szeptember előtt rész nem lesz. Iskola időben megpróbálom tartani a heti 1 részt, de ha sikerül több is lesz. Mivel most van az utolsó évem az általános iskolában, ezért elfoglaltabb leszek. Még most is lehet (és igazából bármikor) írni az everesalomlopo@gmail.com e-mail címre.Szívesen beszélgetek bárkivel és nem harapok! ;) Köszönöm annak az 1 személynek aki eddig felvette velem a kapcsolatot. :) (nevedet ezért nem írom, mert nem tudom, hogy engednéd-e) A következő részekhez előre is jó olvasást és ne feledjétek, hogy a Sárkányok Jók! ;)

4 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, kedves tőled, hogy kitetted! :) Nekem tetszik a stílus, bár biztos vagyok benne, hogy vannak ötleteid ezen túl is, amik káprázatosabbak :) És amennyit nekem spoilereztél, tuti, hogy nagyon izgalmas lesz a folytatás :D S igen, így van, a VESZETT... akarom mondani (írni) a Sárkányok Jók! :D ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencséd hogy javítottad! :D A VESZETT nem, de a Sárkányok Jók! :D Nincs mit köszönni, örülök, hogy tetszik, de a címképet fel akarom dobni (pl). :)

      Törlés
  2. Végre kaptunk egy kis ismertetőt. Nagyon örülök, hogy megjavították a géped, és remélem, hogy azért minél előbb, minél több, és minél jobb(nem érdekel, hogy sok a szóismétlés) részeket hozol majd nekünk!! Siess!!!!! :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamnak sikerült megjavítanom a gépet.Ha kíváncsi vagy, akkor esetleg a blogger csoportban tudok spoilerezni :) most minden nap olvasok, ihletet gyűjtök, és írni próbálok. Igyekszem, csak, te tudod, hogy hogyan dolgozom a részeken és azt is, hogy nekem milyen sűrű általában (milyen lesz) egy sulis hét.. Mellesleg Álomlopónak is ugyan akkor volt a szülinapja. :)

      Törlés