Oldalak

2015. augusztus 31., hétfő

20. rész Kitálalok...vagy mégse

Mikor felszálltunk a levegőbe Christel ijedten ölelt át, hogy ne essen le.
-Mi van, tériszonyod van?-viccelődtem
-Ez nem vicces. Most ülök először sárkányon...
-Jól van, bo ááá - kapaszkodtam meg sárkányomban, miközben forgott.-Mi a fenét művelsz????
*Nem tudom irányítani magam.Valami mintha vonzana magához, de nem egy alfa az.*
-Menj abba az irányba, majd kiderítjük! 
Álomlopó elkezdett abba az irányba repülni.Pár óra elteltével is még repültünk, mikor megláttam egy szigetet.Már a lány és én is éreztem a vonzást. Egyre erősödött a kényszer, hogy felöltsem sárkány énem.Christel már éreztem, hogy kezd átváltozni.
-Ne tedd!Uralkodj magadon!NE engedd, hogy eluralkodjon feletted!Küzdj!
Ahogy láttam kezdte megérteni, milyen, ha vissza kell szorítani az ösztönöket.Nem tetszett neki, de megtette értem és sárkányomért.Álomlopó gyorsabb tempóra váltott és mikor oda értünk egyszerre leszállt a szigeten.Megsimogattam és megöleltem, ezzel is mutatva, hogy mennyire szeretem és ügyes volt.
-Menjünk a vonzás irányába szerintem.-javasoltam
-Jó ötlet ez?
*Meg kell próbálnunk megkeresni a vonzás irányát, mert ha így marad mások bajba kerülhetnek.És ezt nem vagyok hajlandó hagyni!*
-Akkor, amint már mondtam mennyünk.
Elindultunk.Lentről sokkal nagyobbnak tűnik a sziget.Ahogy szépen haladtunk egy kastély( vagy vár...sohasem tudtam eldönteni) elé értünk, ahogy egy fiatal lány volt pár állattal.Most vettem észre, hogy be is esteledett közben.


Az erő egyenesen a kastélyból jött.Oda mentem a lányhoz.
-Szia.Én Ever vagyok.Ő itt Christel és a sárkányom Álomlopó.Te ki lennél?
-Én Fujimoto Kazuko vagyok. Mit kerestek itt?
-Valami erre vonzotta a sárkányomat.Nem tudta irányítani magát.Kénytelenek voltunk leszállni.-mondtam válaszul
-Az ott a te lakod?-tette fel a kérdést Christel
-Igen, az enyém és a nővéremé.De jobb lenne, ha eltüntetnéd a sárkányodat, mert a nővérem egyenesen utálja őket.
-Van valami a kastélyotokban ami miatt nem tudja magát irányítani Álomlopó?
-Én nem tudok róla.De kinézem a nővéremből, hogy megint csinált valamit, amivel megölheti őket, meg azokat akik elvileg sárkánnyá tudnak változni...Micsoda őrültség.Heh...Még hogy egy ember sárkánnyá változik..Röhejes..
-Jól mondod, lehetetlen az egész.. Egyáltalán honnan vette ezt a hülyeséget?
-Valami Eret nevű idióta viking mondta neki.Az is sárkányokat öl.
*Grrrrrrrr*-morgott rá dühösen sárkányom.
-Ennek meg mi a baja?
-Utálja, ha a halálukról beszélnek.
-Értem...Na de szerintem fent találjátok meg a nővérem.
-Miért keresnek engem ezek a hüllőlovasok?-kérdezte dühösen egy nő

 -Ő a nővéred?-súgtam Kazuko fülébe
-Igen-válaszolta-Valami ide vonzotta sárkányukat és szeretnének a nyomára bukkani nővérem.
-Értem.Szóval működik a szer.....
-Milyen szer?-lepődtem meg
-Tudod kislány évekkel ezelőtt több alfa sárkányt öltem meg, amiktől elvettem az irányításhoz szükséges képességet és egy főzetbe belekevertem, amit a lávás árokba öntöttem.Magához vonzza az összes környékbéli sárkányt és a feltörő magmától elpusztulnak.
-Hogy micsoda?Meg akarod ölni őket?Mit ártottak neked?
-Megölték életem szerelmét.Most bosszút állok rajtuk!És most melegen ajánlom, hogy takarodjatok innen, vagy mindannyian halottak lesztek!!!-ordított ránk.Ezzel gyorsan felszálltunk Álomlopóra és elrepültünk.Egyenesen Hibbantra tartottunk.Ha tényleg az összes sárkányt el akarja pusztítani hozzánk is el fog jönni és erről figyelmeztetni kell Hablatyot.Christel most másodlagos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése