Oldalak

2015. augusztus 31., hétfő

22.rész Támad, vagy nem?

Miután felkészültünk a támadásra 3 napot kellett várnunk, hogy végre támadjon.Nagyobb ereje volt, mint bárki is gondolta volna. De ahogy néztem ez vagy nem ő volt, vagy természet feletti képességei vannak, mert hatalmas fekete madár (inkább angyal...) szárnyai voltak. Elképesztő. kezében a kard fénylett, mintha a legnemesebb,legerősebb acélból lett volna. A másik kezében egy üveggömböt tartott. Mintha lett volna benne valaki.



-Engedjétek át nekem a sárkányokat, vagy mind elpusztultok, hitvány emberek!
-Ne is álmodozz banya!-kiáltott fel neki Fajfej, majd összepacsiztak Kőfejjel.
-Kit banyáztál le te kis szaros?
-Téged te..-ekkor félre rántottam, mielőtt egy tűzgolyó eltalálta volna.Szerencséjükre ők megúszták, de én megperzselődtem. Hála sárkánylétemnek csak egy kicsit, mivel még időben sikerült pikkelyt növesztenem azon a helyen.
-Asako! (ejtsd: Aszakó) Mit keresel te itt? Úgy volt, hogy nem fogsz bántani bennünket!
-Eret? Hisz jól tudod, hogy minden sárkány és lovasaik az én ellenségem! Tudhattad volna te semmire kellő! 
-Te ismered ezt e nőt?-kérdezte Hablaty
-Igen, ő mondott el neki mindent a sárkányokról, mikor még Dragonak segített.
-Értem.Remélem most velünk van, mert addig él!-mondta idegesen
-Na jó, elegem van a sok dumából! Adjátok a sárkányokat, vagy mind meghaltok!
-Az életem árán sem!-kiáltottam fel neki.
-Pont te mondod ezt? Azon is meglepődnék, ha elbírsz egy ágat.-nevetett fel
-Lehet, hogy nem a legerősebb vagyok, de tudok pár trükköt.-ezzel lekaptam a mellényem,elővettem az íjam és kinyitottam a szárnyaim.Felszálltam.Hablaty közben mindenkit beterelt a Nagy Terembe.Christel, Alicia és a csapat (+ Bélhangos) kinn maradt segíteni. Közben Hablaty is megérkezett. A lány kitárta szárnyait karddal a kezében és fel szállt hozzám. Mindenkinek tátva maradt a szája. Ekkor hirtelen leereszkedtem és Hablaty mellé álltam, majd a fülébe súgtam:
-Te is csatlakozhatsz hozzánk fent.
-Honnan tudod?- ijedt és lepődött meg.
-Van még pár dolog amiről te sem tudsz.-ezzel vissza repültem. Christellel a fiút néztük. Pár perc múlva bólintott, ő is ledobta a mellényét, kitárta a szárnyát és felszállt. A lányon és rajtam kívül mindenki lefagyott, annyira meglepődtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése