Oldalak

2015. augusztus 31., hétfő

21. rész Fel kell készülnünk!

Útközben megbeszéltük Christellel, hogy ameddig ez a katasztrófa el nem hárul, addig titokban marad a kiléte. Amilyen gyorsan tudott, olyan sebességgel haladt közben Álomlopó, aminek köszönhetően hamar oda is értünk. Le ugrottam róla és aggodalmasan keresni kezdtem Hablatyot. Lementem az iskolához, fel Gothihoz, be néztem bélhangoshoz, megkérdeztem Asztridot,Takonypócot, az ikreket és halvért, sőt még a házához is elmentem, de sehol sem találtam. Kezdtem kiakadni.
-Hablaty! Gyere elő, beszélnem kell veled. Hablaty merre vagy? Hablaty? -ha, nem.....nem ilyen könnyű megtalálni...-Haaablaaaty!
-Hablaty a Nagy Teremben van. -szólt oda egy falubéli útközben, akinek őszintén megmondom, még csak sejtelmem sem volt, hogy mi a neve.
-Köszönöm!-szóltam utána. Egyszerre rohantam a Nagy Teremhez.Minden udvariasság nélkül berontottam.Hablaty épp.....nem is tudom igazán mit csinált ott....na mindegy.
-Már mindenhol kerestelek téged! Nagyon sürgősen beszélnünk kell!
-Ne most Ever. Nem alkalmas időpont.
-Jajj, bocsánat, hogy megakarom védeni a drága kis szigeteden élő összes sárkányt...ne is zavartasd tovább magad, majd én kitalálom, hogy hogyan tudnék EGYMAGAM legyőzni egy őrült, pszichopata nőt, elnézést, hogy szólni akartam....
-Mi van?-ijedt meg
-Látom nem figyelsz... Egy őrült, pszichopata nő el akarja pusztítani az összes sárkányt és ide is el fog jutni. És nem is lakik messze...Szóval fel kellene készülnünk, nem gondolod?
-Jó, hogy szóltál.Azonnal elő kell szedni a fegyvereket.Ami megmaradt régről, az nem elég. Szólni kell Bélhangosnak, hogy csináljon még jó párat. Nem tudod mivel fog támadni?
-Nem.De eddig is rengeteg sárkányt, közöttük rengeteg Gnúvadat ölt már meg, szóval nagyon ügyes.Sárkányháton SENKI sem támadhat vele szemben. Bármire képes. Ha nem tudja elpusztítani a sárkányokat, akkor lehet, hogy az egész szigetet támadja.
-Értem. Azokat a sárkányokat, akiknek nincsen biztosított helye, be kell hoznunk ide.A falakat meg kell erősíteni, és meg kellene kérdezni Küblit, hogy lesz-e valami vihar, mert amint tudhatod Ever, ő megérzi az ilyet.
-Igen-Jól mondta Hablaty, hisz egy hatalmas ítélet idei hóvihart is megérzett, de senki nem hitt neki, ebből majdnem katasztrófa lett.-Mellesleg, hoztam egy új vikinget. Megbízható lány és jól harcol.
-Hogy mi? Pont most?
-Korttal felfedezni voltunk, amikor rátaláltunk. Elég harcias egy csaj. Kort felfedezés közben más irányba ment, én ide hoztam a lányt és azzal az őrülttel visszafelé találkoztunk.Christel, mert így hívják, a házamban vár.
-Rendben, de nem fogjuk most hagyni, hogy harcoljon.Új a faluban, és nem veszélyeztethetjük.
Ezután megkerestük a többieket, kiosztottuk a feladatokat és teljesítettük azokat. Kübli szerint nem lesz vihar.A falubeliek segítettek megerősíteni a Nagy Terem falát. Bélhangos elkezdte a fegyverek gyártását. Hofferson asszony elkezdett több napi adag kenyeret kisütni. Mi addig a saját sárkányainkkal elmentünk horgászni, vadászni, különféle bogyókat és gyógynövényeket szedni. Mindenki összeszedte a saját fegyvereit, jó pár ruhát vitt mindenki magával, bárhova is tartott.Elmentem kicsit később egyedül az erdőben,ahová elrejtettem az íjamat. Elővettem, és mikor indultam volna el megjelent Alicia.
-Hát hová tartasz te nélkülem?-kérdezte
-Jajj, de meg ijesztettél. Vissza a faluba, hogy kerültél ide?
-Tudtam, hogy segítségre van szükséged és jöttem.Remélem nem gond.
-Nekem nem.-mosolyogtam rá-Bár nem tudom, hogy Hablaty mit szól hozzád.Bár jól jön a segítség sárkányok nélkül. 
-Hogy-hogy "sárkányok nélkül"?
-Nem harcolhatnak velünk, mert azért jön valaki, hogy megölje őket.
-Akkor jó, hogy hoztam pár íjat,nem?
-Jó bizony, csak kevesen tudják használni.
-Majd megtanulják!
-Rendben.Kövess, megyünk a faluba.
Bemutattam mindenkinek.Hamar összebarátkozott az emberekkel és sokakat hamar meg is tanított íjászkodni. Ezután már csak vártuk a nő érkezését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése