Oldalak

2015. augusztus 31., hétfő

23. rész "Nem eshet senkinek sem baja!"

 Bocsi, hogy ilyen rövid lett, de így sikerült ;)


-Örülök, hogy felvállaltad magad és csatlakozol hozzánk.-mosolyogtam Hablatyra
-Na ne szórakozzatok, ez is egy rohadt hüllő?-kérdezte a nő
 -Ever.Nem eshet senkinek sem baja! .......a faluból....
-Rendben.Támadás!-ordítottam, majd a fiúval együtt (teljesen véletlen) egyszerre sárkányként felordítottunk.
   Alicia,Asztrid,Kőfej,Fafej,Takonypóc,Halvér és Bélhangos íjjal kezdték lőni, és különböző tőröket hajítottak fel egy eszköz segítségével. Mit ne mondjak....elég érdekesen mutatott a nagydarab Halvér egy "apró" íjjal a kezében. Christel megpróbálta karddal megközelíteni,de sajnos sikertelenül. Hablaty próbálta folyamatosan plazma bombákkal támadni. Ez elég jó taktikának tűnt. Én is ezen a támadás formán ragadtam le.
-Ever!Használd az íjat! - javasolta az "idegen földről" érkezett lány.
   Ezzel kezembe fogtam, majd lőni kezdtem.Három lövés után neki is sikerült megsebeznie engem. Egy hatalmas vágás szaladt végig a kezemen, aminek köszönhetően a fegyverem ki esett a kezem szorításából.Újra plazmabomba támadást nyitottam rá.Nem tudom, hogy milyen erő birtokában van ez a nő, de halálos.Mintha egy gyémánt kar(mármint kéz..) nyúlt felém, mely elkapott és összeszorított, majdnem meghaltam, mikor elengedett.
   Lezuhantam a földre.Elvesztettem az eszméletem és szinte álmodni kezdtem.Olyan volt, mintha ébren lennék, és ugyan úgy harcolnék, de most egy kard volt a kezemben.A nő kardja volt nálam.A szárnyam el volt törve.Hablaty a többieket védte, míg Asztrid nekem segített, hogy minél magasabbra jussak.Asako egy fiút támadt, aki háttal állt nekünk.Nem tudom ki lehetett.Vagyis...ismerősnek tűnt, de nem jöttem rá, hogy ki az. Ekkor hideg vizet éreztem az arcomban. -Köszönöm Fafej -.-" - és magamhoz tértem.
   Nagyjából 10 percig veszthettem el az eszméletem. Christel a földön volt és különböző hegyes tárgyakat dobott ellenségünk felé.Ekkor láttam, hogy megérkezett valaki.A segítségünkre jött az biztos.Mindenkinek háttal állt.De...ő...az...mi?????!?!!?!?
-Te hogy kerültél ide?-vontam kérdőn a fiút,mire megfordult, így már mindenki felismerte. Mikor a támadó meglátta abba hagyta a támadást.
-Fiam?Mit csinálsz te itt??
-Megvédem a barátaim!
-"Fiam"??!?!?!??? Na ne szórakozzatok már velem! Ez a napom már végleg romba dőlt....Pont te vagy ENNEK a fia? Röhej....-Ekkor oda kocogott hozzám és..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése