Oldalak

2015. augusztus 8., szombat

18. rész Ki kell derítenem mi folyik itt!

Miután mindent összepakoltam és felöltöztem normális ruhába, már hajnali fél 1 volt. Álomlopóra felraktam a táskákat és gyorsan elindultunk a kikötőhöz.(Természetesen lopakodva.) Mikor leértünk, akkor még  Kort nem volt ott. Pár perc múlva ő is megérkezett. Szépen halkan elindultunk.Repülés közben elaludtam.Mikor felébredtem,csak akkor vettem észre, hogy már majdnem dél van és mindjárt oda is érünk.Mikor leszálltunk nem volt semmi probléma.Azon kívül, hogy sehol egy lélek!!!Most vagy Kort hazudott, vagy elbújtak,esetleg elmenekültek,de lehet, hogy ami rettegésben tartja/tartotta őket az végzett velük. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valami, mintha "hívná" a sárkányainkat. Az én viharszelőm és Kort Razorwhip sárkánya (nem tudom a magyar elnevezését, de azt hiszem Pengeostor NEM BIZTOS) egyszerűen csak megindultak egyenesen összeszűkült szemekkel. Tudtam mi ez.Hablaty már mesélt róla. Mikor elkezdem őket követni, a gyanúm beigazolódott. Egy Gyászdal hívta magához őket.Ekkor felpattantam Álomlopóra és mindent, amit a füléhez tudok rakni a hangot tompítani odatettem,hogy ne kövesse tovább.Hála isten ez sikerült.Kort mikor látta, hogy megállt és vissza tért eredeti önmagához a sárkányom, ugyan ezt tette.

(Mellesleg a rész végére berakom, hogy hogyan néz ki Kort sárkánya.)

Őnála is bevált a terv. Elkezdtem gondolkodni.Fel-alá sétáltam és egyszer csak azt vettem észre, hogy Kort fölém hajol és a derekamat fogja. Én rá mosolyogtam, de ő komoly arcot vágott.
-Akkor kell magadhoz térned, mikor már majdnem leesel a szakadékba? Kicsit előbb nem lehetett volna?
-Micsoda????? 
-Nézz a hátad mögé....
Lenéztem és egy hatalmas szakadék volt ott.Ekkor hirtelen belekapaszkodtam a fiú nyakába és szinte könyörögtem, hogy húzzon fel.
-Ideje volt felhúznom téged....nem sokáig bírtam volna még.. 
-Szerencse, hogy így tettél.Eléggé rosszul jártál volna, ha hagysz leesni.-mutattam fejemmel  az íjamra.
-Ebben a dimenzióban úgy sem működik.
-Csak én tudom működésre bírni, és csak akkor, ha tényleg akarom. Ha kényszerből változtatnám át, nem sokáig bírná és ha más kezébe kerül,akkor visszaváltozik. De olyan, mintha élne, hisz rossz cselekedet elvégzésére nem használható. A kiképzésen is, mikor Josht kellett lőni, akkor is nehezen tudtam abban a formájában tartani.
-Értem.
-Na..Inkább haladjunk tovább, nem tudni, hogy mikor jön újra az a dög.
-Igazad van, meg kellene keresnünk azt a helyet, ahová hívja őket.Hagynunk kellene, hogy kövessék a hangot.
-Te megzakkantál? Veszélybe sodornád a sárkányod életét?
-Ha kell igen!
-Idióta.... -.-"
-Akkor te mit mondanál drága "mindent tudó okoska kisasszony"???
-Ilyen "kedveset" még sohasem mondtak nekem.-ezzel villámgyorsan előkaptam a kardomat és a nyakához szegeztem.-Még egy rossz szó és átvágom a nyakad!
-Úgy sem tennél ilyet, hiszen szeretsz.
-Az egyetlen szerelmemet a másik dimenzióban a puszta kezemmel öltem meg.Veszélyes volt a családomra és rám. Most te vagy veszélyes a sárkányokra és a szigetre. Képes vagyok megtenni!
-Hát jó.Akkor mi a terved?
-Félig mi is sárkányok vagyunk.Én például hallottam a dalát.Mintha transzba lettem volna, de ez csak pár másodpercig tartott.Szóval mi is tudjuk követni, sárkányok nélkül.
-Na még csak az hiányzik, hogy az idióta hüllőd miatt meghalj!
Ekkor kardot rántottam, de szerencséjére valaki visszarántotta a kezem.Női kéz volt. Hátra pillantottam és egy gyönyörű, barna hajú lányt pillantottam meg.



Valahogy nagyon ismerősnek tűnt.A szemei gyönyörű szép zöldek.A hangja valahogy ismerősen lágyan csengett.
-Ne tedd ezt.Nem éri meg.-Mondta lágy, kedves hangon.
-Ki vagy te?-kérdeztem, miközben elraktam a kardomat.
-Engem, most már csak Elveszettnek hívnak.Honnan jöttetek?
-Hibbant-szigetről.Tegnap a Szárnyváltók megtámadták Kortot és ki arakarjuk deríteni, hogy miért.Mellesleg én Ever vagyok.
-Hallottam már rólad. A sárkányok amiatt az új sárkány miatt rettegnek és mindenkit megtámadnak, aki a szigetre jön.Engem is sokszor támadtak már meg.
-És amúgy neked van sárkányod?-kérdezte tőle Kort
-Nincs.-vágtam rá helyette a választ
-Jól mondod, de honnan tudod?
-Tudom ki vagy valójában Elveszett, és azt is, hogy kiknek a lány,honnan és miért nem vagy velük.
-Honnan tudod?-ijedt meg
-Beszéltem anyáddal és mindent elmesélt rólad és a testvéredről.
-Szóval akkor kicsoda ez a csaj?-kérdezte értetlenül Kort
-Christel.



Így néz ki Kort sárkánya:
Hangát ne nézzétek
 




3 megjegyzés:

  1. Waóó! A végén ez a csattanó király lett! :D A történeted egyre jobb, és jobb lesz. ;) Hamar hozd a kövit. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D Ma felrakom az új részt,de egy NAGYON szomorú dolgot fogok közölni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már sírok, előre félek a folytatástól! :(

      Törlés