Oldalak

2015. május 31., vasárnap

6.rész Végre az igazság

Sziasztok!
Mielőtt folytatnám az esemény szálat elmondanám,hogy év végéig( a ballagásig,ami nálunk jun.19) nem nagyon lesz rész,de utána már próbálok rendszeresen feltenni részt.
Jó olvasást! :)





-Nem tágítok innen!!!Mond már el mi a bajod!
-Menekülj el minél gyorsabban!- utasított
-Nem hagylak, itt bármi is van - és közelebb mentem
-Jobban jársz, higgy nekem. Nem akarsz így látni.
-De! –még közelebb mentem és hirtelen előttem jég csapott fel, mintha egy gnúvad most lőtte volna oda - Ez meg hogy… - és megláttam Kortot… vagyis azt hiszem őt… olyan volt, mintha félig… sárkány, méghozzá gnúvad lenne…
-Nem láthatsz így! Menned kell.
-Nem megyek!- makacsoltam meg magam – Álomlopó segíts! Lődd szét a jeget.
-Biztos? Nem akarom, hogy bajod essen.
-Igen, lőj - szétlőtte a jeget és nem hittem a szememnek. Kort volt az, de mintha átváltozott volna félig sárkánnyá. Hihetetlen volt. Először azt hittem, megőrültem, de nem. Ő volt az. Majd megláttam a szárnyát. Olyan volt, mintha rá lett volna tetoválva ez a szöveg:
A Nagy Gnúvadak Ereje

(ANGE)
-Mi van a…
-Az ANGE (ejtsd: „éndzs”) tagja vagyok születésemtől fogva. Minden évben van 2 nap, amikor átváltozom sárkánnyá. Nem tudom, hogy történt, de valahogy sárkányvér folyik az ereimben. Anyám hasonlóan volt, de ő az AFE („éjf”) tagja. Vagyis A Fanyesők Ereje. Ő Fanyesővé változott. Ez mindig bent volt a családunkban. Elvileg a családunk első tagja Éjfúria volt, nagyjából olyan, mint Fogatlan. Az átváltozás miatt viselkedtem úgy, és minden igazi emlékem törlődött, mikor megöltük szerencsétlen sárkányt. Tudod… ott a szigeteknél.
-Most már mindent értek. De nem kellene vissza mennünk?
-Nem!!! Még nem változtam át és így mindenkire veszélyes vagyok. Nem kockáztathatom, hogy megöljek valakit. Jobb, ha te is elmész. Miután visszaváltoztam visszamegyek a faluba. Sietek, hidd el.
-Mit mondjak a többieknek? Az igazat?
-Igen, hátha elhiszik. Ha nem, akkor se hozd el őket hozzám és el ne áruld, hol vagyok.
-Rendben, ígérem!
-Szeretlek. Sietek hozzád, de most menny.
-Oké, majd otthon találkozunk - ezzel felszálltam Álomlopóra és visszaindultunk a faluba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése