Oldalak

2015. május 17., vasárnap

Egy kis előszó és bemutatkozás

Sziasztok!

Ever vagyok és ezt a blogot az úgymond "titkos" életem,énem feltárására készítem.

(*Most leszögezem,hogy ez a blog az Így Neveld A Sárkányodat című film alapján készült,a saját fantáziám szerint továbbírt,fantázia történet lesz.A szereplők amilyen formában itt megjelennek,úgy a valóságban NEM léteznek.*)

Egy 14 éves lány vagyok és a szüleimmel nem vagyok jóban.Imádom az állatokat és a misztikus történeteket.
Lentebb látni fogtok rólam egy képet.
Van egy nagyon idegesítő húgom is...általában levegőnek nézem.De aranyos kis lány amúgy.Sokat vagyok kint a természetben.Nem vagyok az a tipikus kis "meglátok egy fiút és szerelmes vagyok belé" lány.Makacs,kedves,gyors és ügyes vagyok,nem mellesleg könnyen barátkozom és jól bánok az íjjal.
Röviden tömören ennyi rólam.

A részek nem tudom milyen gyakran fognak felkerülni,mert egy hétig tanulmányi kiránduláson leszek Erdélyben és most évvégén nagyon bele kell húznom a tanulásba.Minden esetre most ennyi.

Legyen jó napotok.           Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése