Oldalak

2015. május 27., szerda

4.rész A csalódás

Na itt vagyok a 4. résszel.Amiket Romániában írtam gyors felrakom legyen mit olvasni :)


(...)
Eltelt egy hét.Kortnak el kellett mennie.Semmi hírt nem kaptunk felőle.
(...)
Egy újabb héten lettünk túl és még most sincs róla információ.Nem tudjuk merre jár,jól van-e.Ha harcra kerül a sor nem jut ki belőle.
(...)
Ismét egy hét múlt el.Megőrültem a várakozásban.Aggódtam érte.
-Nagyon remélem,hogy jól van.
-Én is.Nem a legjobb harcosunk.-reagált szavaimra Hablaty.
-Nem bírom tovább!!-lehajtottam a fejem majd elkiáltottam magam.-Álomlopó!Hablaty,kérlek hozz egy íjat és rengeteg nyilat.Álomlopó,merre ment Kort?
-Erre-mutatta az orrával.
-Köszi Hablaty-ezzel felkaptam a hátamra a tegezt és az íjat.-ne aggódjatok,nem lesz bajom.-és felültem Álomlopóra.-Kövesd a szagát!
-De...
-Nincs de!Kövesd!
-Te akartad.-Elindult.Rengeteg ideig repültünk,majd megláttam valamit.
-Lehetetlen!!-kiáltottam fel.-Ez nem lehetséges!!Nincs több,mind meghalt!
-Nem. És.... nagyon..... nehezen... lehet.... ellenállni... neki.-nyögte ki nehezen.
-Sajnálom drágám.-Simogattam meg.-Csak próbáld meg.
-Oké.
Meg láttam valamit.Egy sárkányt a földön,és mellette valamit.Egy embert.Kortot.
-Neee!!!-kezdtem sírni és kiabálni-Ez nem lehet igaz!!-sírtam-Álomlopó,bírod még???-töröltem le a könnyeim.
-Igen,mit tegyünk?
-Támadunk!
-Ever,ne tedd!-hallottam egy halk kiáltást.-Nem ér ennyit!Nem éri meg ha bajod eshet!
-Kort?Élsz még?
-Igen.Mindent hallottam.Nem szállhatsz vele egyedül szembe!Hagyj itt és szólj Hablatynak!
-Nem teszek ilyet!Apám katona volt és megtanította,hogy embert sohasem hagyunk hátra,főleg ha velünk van!
-De menj!Egyedül nem tudod legyőzni,még fegyvered sincs.
-Dehogy nincs-vettem elő az íjam-és használni is tudom.És nem vagyok egyedül,itt van Álomlopó is.Ha....meghalnék,tudd meg....-és megtámadott minket a Nagy Gnúvad.Álomlopó folyamatosan lőtte a tórusz alakú tüzével én pedig nyilaztam.Már majdnem meghalt,amikor eltalált.Mindketten leestünk.A sárkány és én is.Nem tudtam felállni,a viharszelőm meg elájult  ahogy bevágta a fejét.
-Ezt nem teheted te dög!!-ordított Kort,majd csak annyit láttam,hogy neki dobta a kardját és összeestek,a Gnúvad és a fiú.Oda kúsztam Hozzá.
-Jól vagy Kort?Mondd hogy nem haltál meg,mondj valamit.Akármit!!
-Szeretlek Ever.-suttogta.Közben magához tért Álomlopó,oda jött,mindkettőnket magára vett és elindultunk visszafelé.
(...)
Vissza értünk,de súlyos sérüléseink voltak.Kort karja,nekem meg a lábam majdnem lebénult.Hablaty ki volt akadva és faggatózott,hogy mi történt.Nem mondtunk semmit.
-Most komolyan.Mi a francot csináltatok?Ez nem játék!Hogy szereztétek a sebeket.
-Valahogy,nem mondom el!-feleselt Kort.
-Kort.Még egy ilyen megszólalás és repülsz Hibbantról ÖRÖKRE!!
-Hablaty,ne tedd ezt.Inkább köszönetet mondhatnál,hogy megmentettük a szigetet.A sárkányaitokra fájt a foga egy egyik szarvát elvesztett gnúvad.Kort egyedül akarta legyőzni,de majdnem meghalt.Én,meg majdnem lebénultam a nyamvadt szigetetekért szóval nekünk van jogunk szerintem a panaszkodásra...
-Fél szarvú gnúvad?Drago....
-Nem volt ott más.Álomlopó szerint nem engedelmeskedett senkinek sem.
-Szerencse.
-Szóval....szívesen-mondta szemrehányóan Kort.
(...)
Eltelt nagyjából egy hónap.Rendbe jöttünk.Gyorsabban tudok futni,mint valaha.Kort jobban bánik a fegyverrel.Most mi vagyunk Hablaty és Asztrid után a legjobbak.Most nyugi van Hibbanton.Napi szinten tréningezünk az erdőben és az Arénában is.
Tréning után beszélgettünk Korttal.
-Nagyon jó vagy.-mondta a fiú
-Köszi.Te is.-mosolyogtam rá
-Tudod...rég elakartam mondani valamit...van egy lány aki nagyon tetszik,de nem hiszem,hogy bejövök neki.
-Biztos bejössz neki.Mondd el neki amit érzel minél előbb.
-Oké.Akkor most megyek.Meglátogatom Hangát. -kacsintott rám.Egy világ tört bennem össze.
-Oké.-mondtam neki.Mihelyst elment bőgni kezdtem.Nem hiszem el,hogy olyanba szerettem bele aki semmit sem érez irántam.Ott hagyta véletlen a kardját.Vissza is jött ért és látta,hogy sírok.
-Mi a baj?-kérdezte majd leült mellém.
-Semmi .....-felálltam és elindultam
-Álj meg!-húzott vissza.Odanyomott egy fához.-Nekem bármit elmondhatsz.
-Ne álmodozz hülyegyerek!!-löktem el és elrohantam.Hagyjon békén mindenki!!Elegem van mindenből.Amikor minden olyan jó egyszer csak..bumm.Berobban a bomba és minden jónak annyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése