Oldalak

2015. június 8., hétfő

7. rész Aggodalmak és a Hazatérés Hibbantra

Nem is bírom tovább, és látom, hogy a nézettség is leesett,ezért felteszem ezt a részt,de mostantól júni 19-ig nem lesz fent új rész! Amúgy is tanulnom kell csütörtökre és most még év vége is van..Szóval lényeg a lényeg, jó olvasást :D :) <3

Elindultam haza felé.Ez idő alatt,míg Kortot kerestem,rájöttem, nekem Hibbant-sziget az új otthonom.Szóval elindultam haza felé.Olyan érzésem volt,mintha valami komoly baj lenne otthon.Nem foglalkoztam vele,hisz milyen őrültség megérezni,hogy mi történik máshol...Szóval haladtam tovább.Mikor hazaértem azt láttam,hogy mindenki Hablaty háza előtt állt. Asztrid az ajtót ütötte és kiabált befelé. Hablaty nem nyitott ajtót.Mintha síró hangot hallottam volna,mikor leszálltunk.Odarohantam és megkérdeztem
-Mi történt? Hablaty...-Elkezdtem suttogni-sír?
-Igen.Azóta így van mióta elment megkeresni téged és nem talált.
-Hogy mi van??? Utánam jött?-Kiáltottam fel ijedtemben és meglepődöttségemben -Hogy gondolta ezt? Mi van ha baja esett volna? És ha meghal?
-Tudod, hogy Hablaty nem adja könnyen magát..Meg amúgy is ott volt vele Fogatlan..Egy ÉJFÚRIA!!-kiabálta le szinte a fejemet
-Jól van,na. És miért nem nyit ajtót?
-Azt hiszi, hogy meghaltál és nagyon ki van akadva.
-Mi van? Azt hiszi, hogy halott vagyok? Nem gondolja komolyan, hogy ilyen könnyen meghalok....Mindegy.. most igazán ez nem is lényeg.. Jól van?
-Nem jött elő már legalább 1 hete. Mindig a házban van.Nem mozdul ki.Nagyon aggódom érte.
-Be fogok jutni hozzá.Ráveszem, hogy térjen magához, hisz élek! De kérlek most mindenkit vigyél el innen.
-Rendben.-egyezett bele-Mindenki menjen el innen, tegye mindenki a dolgát!!!Nyomás!-kiabált körbe Asztrid
-Hablaty.
*sírás hangja*
-Hablaty!Kérlek nyisd ki az ajtót.Ever vagyok.Életben vagyok.Nem haltam meg.
-Az nem lehet.-maradt abba a sírás-Meghaltál.
-Nem haltam meg.Láttál valami nyomot ami bizonyítaná ezt?Semmit sem találhattál.Élek és virulok.Itt vagyok a házad előtt az ajtóban.
-De...Fogatlan felismerte a véred egy sziklán.
-Az csak elterelés volt másoknak.Sok sárkány akart megtámadni és azoknak egy kis átverés.Álomlopó ötlete volt.
-Az ajtó aljánál a kulcs...gyere be.
-Oké-felvettem a kulcsot és lassan kinyitottam az ajtót-Szia.-mosolyogtam rá-Látod, hogy élek?
-Igen-felpattant az ágyról és gyorsan oda jött megnézni, hogy van-e valami bajom-Jól vagy?-nézegetett,majd meglátta,hogy be van kötve a karom és van ott egy kis rászáradt vér-Mi történt?
-Sárkány is karmolt és ott karcoltam meg magam a vérért.De semmi komoly.Jól vagyok.Hidd el.
-Rendben.De ilyet többé ne csinálj!
-Oké.-vigyorogtam rá
-És Kort hol van?
-Ha elmondom nem hinnéd el.Csak ha látnád, de nem vihetlek oda hozzá.
-Miért mi történt vele?-akadt ki
*És mindent elmeséltem neki.Hogy ő az ANGE tagjai közé tartozik.Azt is, hogy ez így van az egész családjában is,és hogy évente 2x van ilyen.*
-Ez..lehetetlen, hacsak nem... nem ez nem lehet......
-Mi van?Mire gondolsz?
-Tényleg létezik ilyen.Apám mesélte régen. Az ősi vikingek tagjai között volt olyan aki s
Sárkányvérű volt és az Alfa családba tartozott.Csak az ő utódjaik tudnak sárkánnyá változni.De már minden Alfa család utód meghalt.Nagyon értékesek,és ha meghalnak a fejük félig sárkány,félig emberi fej.Ezért mindegyiküket levadászták.
-Szóval ezért kellett sokáig bujdosnia...most már értem.
-Valószínű.Ilyenkor,ahogy mondtad kiszámíthatatlanok.Most már fel tudom fogni,hogy viselkedhetett így.Igaza volt.Jobb ha nem megyünk a közelébe.Ilyenkor senkit sem ismer fel.Csoda, hogy fel ismert téged...hacsak...nem vagy te is...
-Nem!!Azaz....nem..tudom..Még soha sem változtam át...
-Csak ebben a világban lehet átváltozni.Ahol eddig éltél nem lehetett.Lehet,hogy te is Sárkányvérű vagy.
-És..azt nem lehet tudni,hogy milyen sárkány vagyok, ha az vagyok?
-Mely sárkányokhoz állsz a legközelebb?
-A Viharszelőkhöz és az Éjfúriákhoz.
-Akkor ez a 2 a lehetséges, de inkább a Viharszelő...
-Miért?
-Mert az Alfa család első tagja és annak utódai Éjfúriák. Szörnyen ritka. Csak 6 utódja volt Evan-nek az egyetlen női viking főnöknek.És összesen annak a hatnak csak 8 gyereke volt akiknek együttvéve 2 utódjuk született.
-És azzal a 2-vel és az utódjaival mi lett?
-Fiatalon meghaltak.De van lehetőség rá,hogy volt még 1 testvérük.Mert 3-man születtek,de csak 2-en voltak,mikor anyjuk magához tért.

3 megjegyzés:

  1. Jó kis rész lett! Folytit minél hamarabb!!!!!!!!!!!!!! xDxDxD

    VálaszTörlés
  2. Ez NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ LETT
    Waow... ááááááááááááááááááá............^-^*-*:):D^.^

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek. :) lesz folyti...csak nem.most :D

    VálaszTörlés