Oldalak

2015. május 18., hétfő

1. rész Drága sárkányom

Sziasztok.
Meg is jöttem az első résszel.
Remélem tetszeni fog.
Reggel korábban keltem,mert biciklivel szerettem volna iskolába menni.Útközben végig valami furcsa hangot hallottam.Morgásra hasonlított de nem az volt .Végül oda értem az iskolába.Minden rendben volt egész nap kivéve a töri tz-t.Hazafelé megint azt a furcsa hangot hallottam.Már kezdett idegesíteni ezért elindultam a hang irányába.Nemsokára egy hatalmas tó előtt találtam magam,ami után egy erdő volt.Mintha az erdő irányából jött volna a hang most már.Letettem a biciklit,a táskát és elindultam az erdőbe.Egy ág az egyik fáról rám esett.Felnéztem és elakadt a lélegzetem.Egy hatalmas Viharszelő volt felettem a fán.Csodás volt.De az első kérdés ami megfogalmazódott bennem.HOGY KERÜLT EZ IDE ???!?!??!?? O.o
Úgymond meghajoltam előtte,féltérdre ereszkedtem és a Földre néztem.Hallottam,ahogy elindult lefelé a fáról.Éreztem magamon a levegőt amit kifújt.Magam elé kicsit felfelé kinyújtottam a kezem.Egy percig voltam így,majd felálltam.Nem volt hajlandó megbarátkozni velem.Majd rájöttem,hogy hogy lehetne valami esélyem nála.Ma sült halat vittem a suliba.Mikor elővettem egyszerre odajött,meghajtotta a fejét és rám nézett.A halat távolabb tartottam tőle,majd újra kinyújtottam a kezem.Megbarátkoztunk.Megbízott bennem.Odaadtam neki a halat.Miután megette valami furcsát hallottam.Mintha beszélt volna hozzám.De nem zavart.Megtudtam róla,hogy nagyon messziről jött és nagyon fáradt.Mondtam neki,hogy nyugodtan pihenjen,itt nem lesz baja.El is aludt gyorsan hazamentem és lepakoltam a táskám.Visszasiettem hozzá és vittem még természetesen halat.Felvetette az ötletet,hogy kipróbálhatnánk a repülést.Már elsőre is tökélete összhangban voltunk.Megpróbáltam felállni a hátán.Sikerült de inkább le is ültem,mert majdnem leestem.Mondta,hogy ismer egy csodás helyet,ahova ha elmegy itt számára úgymond megáll az idő.
-Tényleg így van?-kérdeztek
-Igen.Elképesztő hely.Igaz ott is vannak emberek és sárkányok de nagyon szép hely.
-Beszéltél már velük?
-Nem a lehető legtávolabb voltam tőlük.
-Elmehetnénk oda?-kezdtem el könyörögni.
-Na jó...mennyünk.
-Ez az! -kezdtem ujjongani majd megöleltem-Nem gond ha elnevezlek?
-Nem.Igazából örülnék is neki.
-Akkor legyen a neved....Álomlopó! :D
-Óh..ez tetszik :D
-Oké akkor mennyünk már Álomlopó-kezdtem nyavalyogni
-Oké-oké..
Ezzel felszálltam rá és elindultunk.Órákig repültünk.
(...)
-Ez lenne az.
-Végre megér.....

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sajnos eddig csak ezt a részt olvastam el :/ De nagyon tetszik :)
    Egy kérésem azonban lehet?
    A betűtípust kérlek, változtasd meg, mert alig tudom elolvasni :/
    Kibogarászom, mert érdekel, viszont könnyebb lenne egy másfajta betűstílust olvasni :D
    Előre is köszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átállítottam. Én a másikat is rendesen el tudtam olvasni, de ha neked így jobb örömmel lecserélem. Hisz a ti (olvasók) véleményetek számít. :) További Jó Olvasást! :)

      Törlés