Oldalak

2015. május 27., szerda

3.rész Az ismerkedés

 Helóka!
Na megérkeztem Romániából és itt a kövi rész. :)
 Remélem tetszik :)



Reggel,amikor felkeltem egy számomra új fiút pillantottam meg az ágyam végében.Izmos,magas,barna hajú fiú.Ő sem viking volt.
-Szia.-szólaltam meg félénken-Te ki vagy?
-Szia.Én Kort vagyok.Mikor jöttél?
-Tegnap a sár....Hol van Álomlopó???
-Kicsoda?-értetlenkedett.
-Álomlopó a Viharszelőm.Nagyon fél ide lejönni.
-Én nem úgy láttam.Kint beszélget Fogatlannal és Viharbogárral.-mosolyodott el.
-Komolyan? O.O Ezzel megleptetek.
-Hogy vagy?4 napig aludtál.-komolyodott el a tekintete.
Nem tudtam erre mit mondani.Meglepődtem,megijedtem és aggódtam.Nem tudtam hogy lehetett ez.
-Nagyon aggódtam érted Ever.
-Honnan tudod a nevem?
-Hablaty elmondta mikor elárulta hogy a házamba küldött.
-Ha zavarok szólj.Egyszerre elmegyek ha kell.-hajtottam le szomorúan a fejem és mentem ki az ajtón.
-Ne!-ugrott be elém Kort és becsapta az ajtót.-Nem akarom hogy elmenj.-hajtotta le bűntudatosan fejét.
-Ha nem akarod örömmel maradok.-mosolyogtam a gyönyörű kékeszöld szemébe.
-Nem haragudnál meg...ha..most kicsit kiküldenélek?Át szeretnék öltözni.
-Nem.Kimegyek ha te kéred.
-Köszi.
Kimentem.Miután átöltözött utánam jött.Kivitt az óceán fölé repülni.
-Elmondhatok neked valamit?
-Persze.Nyugodtan,akármit.
-Tudod...én....azt hiszem....
És hirtelen megjelent mellettünk Álomlopó.Átszálltam rá,kicsit szórakoztunk,majd visszamentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése