Oldalak

2015. május 20., szerda

2.rész Na hol vagyunk??

Mikor megérkeztünk elállt a lélegzetem.
-Nem hiszem el!! O.O :3
-Nem értem...
-Ez Hibbant-sziget. *.*
-Micsoda?
-Hibbant-sziget.Itt él Hablaty,Asztrid,Kő- és Fafej,Halvér és Takonypóc. :D A legjobb sárkánylovasok. :3
-Sárkány mik????Olyanok mint te meg én?
-Nagyjából.
-Értem.
-Száljunk le,száljunk le,száljunk leee!!!! ....Kééérleeeek.
-Na jó,de nem leszek sokat a földön ott.
-Oké.
Leszálltunk és egyszerre megláttak Hablatyék.
-Ti kik vagytok és hogy kerültetek ide?
-Én Ever vagyok és ő itt Álomlopó.Ő találta meg ide az utat.Csodás hely ez itt.
-Hablaty vagyok.A jelenlegi törzsfő.
-Tudom. :)
-Honnan?
-Ahonnan jöttem híresek vagytok.
-Komolyan.-És valamitől ásítani kezdtem.
-Gyere mutatok egy házat és ott lepihenhetsz.
-Köszi.Nagyon rendes vagy. :)
-Nincs mit.
Ezzel el is mentem aludni a házba amit mutatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése