Oldalak

2015. május 27., szerda

5. rész Szíívááás

Na és itt az utolsó Romániai rész


Az erdőben aludtam 3 napig.Senki sem keresett.Folyton csak sírni tudtam.Annyira rossz volt,hogy azt mondja,szeret aztán meg megmondja,hogy Hangába szerelmes.
A 4. napon hallottam,hogy közeledett valaki.Takonypóc volt.
-Szia szépség.
-Szia Takonypóc.Mit keresel itt?
-Hírt hoztam Hablatytól.Kortnak valami baja van.Nem ismer fel minket.Meg akar támadni és csak te tudsz segíteni Asztridnak és Hablatynak.
-Minek?Úgy se ismer fel és meg sem hallgat.
-Egy próbát megér.-próbált meggyőzni
-Nem.Most pedig takarodj.
-Nem.Nem rázol le ilyen könnyen!-makacsolta meg magát
-Álomlopó-kiáltottam-,kicsim gyere.
-Kérlek gyere.-hadarta el és hátrált- Segíts nekünk.Gondolkozz rajta!-kiabálta és elfutott.El is gondolkodtam rajta.Engem sem fog felismerni.Lehet megtámad,meg akar ölni.De Hibbant lakosai nem ezt érdemlik.Végül arra jutottam,elmegyek.Kort,mint egy őrült rohangált.
-Kort!Mit csinálsz??!?!??!-kiabáltam rá
-E...E...Ever?Mit keresel te itt?
(-Felismeri!!!-súgtak össze az emberek)
-Az nem fontos.Mi a francot csinálsz?-kezdtem lassan hozzá sétálni
-Meg akarnak ölni!!
-Dehogy is.Ők a barátaink.Segítenek nekünk.
-De..
-Nincs de!-vágtam a szavába és már előtte álltam-Nem fognak bántani.-megfogtam a kezét-Bízz bennem.Bízz bennünk.-rám nézett,majd elrohant.
-Utána kell mennünk!-mondtam dühösen
-Nem tehetjük.Veszélyes lehet.Nem kockáztathatunk!Mi van,ha mondjuk megtámadja Halvért?Nem tudja lefegyverezni,vagy kitérni előle.Nem tud védekezni ellene!!-panaszolta Hablaty
-Akkor menjünk mi 3-an.-ajánlottam fel
-Én benne vagyok!-válaszolta Asztrid
-Én viszont nem!A falura kell ügyelnem.Titeket pedig nem engedlek el egyedül!-dühöngött Hablaty
-Nem egyedül megyünk.Jön Viharbogár és Álomlopó.
-Nem engedem!
-Én meg nem.engedelmeskedem!És jól tudod,ha kell ellenetek szegülök!
-Akkor menj,de ne várd hogy vissza engedlek titeket a faluba!!!!-ordibálta dühében Hablaty
-Engem nem is kell!!Asztrid viszont nem ezt érdemli!!-ordítottam oda,majd felszálltam Álomlopóra és elrepültünk.Felszálláskor egy lángoló nyilat lőttem fel úgy,hogy pont Hablaty fémlába elé esett le egy cm-re.
-A viszont látásra!-kiáltottam nekik oda
-A viszont nem látásra-kiáltotta vissza Hanga,Hablaty pedig oldalba vágta
(...)
3 hónapos repkedés után sem találtam meg Kortot,pedig vagy 20x átrepültem Hibbantot.Újra elindultam.A hegyeknél kezdtem.Lefelé repülve megtaláltam egy barlangot.
-Mi ez a hely?-kérdeztem az én szép sárkányom
-Egy jeges barlang.Valahonnan a végéről származik a jég.Menjünk innen.
-Nem!Lehet hogy itt van Kort!
-Épp ez az.Biztos hogy itt van.A jég irányából érzem a szagát.
-Azt mondod...
-Sajnálom.Lehet.
-Nem hagyhatom!!-és elkezdtem futni.Kijutottam egy jeges szigetrészre.-Ezt még sohasem láttam.Repülve nem is látszik...Hol van Kort?
-Ott valamerre.-mutatta az utat egy jégkupacra.-Ez olyan,amilyet a Nagy Gnúvad csinál.
-Áááááhh!!!!-hallatszott
-Kort??-néma csend honolt mindenütt
-Kérlek.Elszöktem a faluból.Miattad.
-Menj!!!!Most azonnal!!!Gyorsan!!!!Tűnés!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése