Oldalak

2015. június 28., vasárnap

11.rész Egy hónap edzés....

Mikor ellőttem a nyilat belecsapódott abba a fába, ahonnan elvettem.A fa törzsén egy átjáró jelent meg és a túloldalán egy kiképző pálya volt. Nem hittem a szememnek. Azt hittem, hogy csak álmodom. Megkértem Álomlopót, hogy karmoljon meg. Nem álmodtam.Átléptünk Aliciaval és az én drága sárkányommal a kapun. Ott voltunk a kiképző pályán. Első dolgunk volt, hogy neki álljunk gyakorolni. A viharszelőm és én hibátlanul harcoltunk, de Alicia... hagy maga után némi kívánnivalót...
-Mi történt veled? Azt hittem, hogy egy nagy harcos vagy.
-Igen, de ez a Kiválasztottak pályája. Itt csak ti nyerhettek kemény munkával. Akárhogy küzdenék nem nyernék. Ti nektek is meg kell szenvednetek a győzelemért minden alkalommal, hacsak nem álltok készen, mert akkor csak napi 3x kell eljönnötök gyakorolni és akkor is könnyen nyertek.-És mikor kimondta az utolsó szót bejött egy férfi az ajtón.

-Üdvözlégy Királynőm.-Hajtott fejet ő és hófarkasa
-Szia.Megtudhatnám ki vagy?
-Josh (ejtsd: Dzsos) vagyok.Én vagyok a kiképződ és segítőd.
-És ki ez az aranyos farkas?
-Ő Éjvadász. Anno mikor még kisgyermek voltam apámmal el voltunk vadászni. Meg kellet volna ölnöm, de nem volt szívem, így hát megszelídítettem.Bizalmába fogadott és azóta mindig velem van.-rámosolygott farkasára majd rám és sárkányomra nézett- Ez a szép teremtmény biztosan Álomlopó.
-Jól tudod.De mikor kezdődik az edzésünk?
-Holnap kora hajnalban.
-Rendben.Addig hol húzzuk meg magunk?
-Gyertek hozzám. Az udvar szomszédságában lakom.Nem messze innen..csak 5 perc ide az út.
-Rendben.-Elindultunk Josh házához.Éjszakára megszálltunk nála. Kaptunk egy csodaszép szobát. 
Reggel, még mielőtt ő felkelt volna, mi már kimentünk a pályára. Az íjat kezemben vittem.Amíg be nem értünk olyan volt, mint egy normál íj. De odabent szikrázva változott át  velem együtt.
 -Wáo! Ez nem semmi!-kiáltott szinte fel Josh a látványtól
-Köszi.-mosolyogtam rá-Mivel kezdjük?
-Egy kis gyakorlás..hordók közepén lévő pontokra kell céloznotok.-adta ki a "parancsot"
-Rendben.
Elkezdtük lőni a hordókat.Mindig a közepére ment.Én azt is megpróbáltam, hogy nem nézek oda.Akkor 1x mellé ment de utána hibátlanul csináltam.Miután végeztünk ezzel repülés közben tettük ugyan ezt, szintén tökéletesen. Rengeteget futottunk, repültünk és lőttünk célba.Elérkeztünk az utolsó feladathoz.
-Szóval mi lenne az?
-Próbáljatok megölni.
-Micsoda???Nem!
-Lehet, hogy a Kerberosz szolgájának állít valakit, akit ismersz. Meg kell tenned vagy ő öl meg.
-De te nem vagy az és még szükségünk van a segítségedre.
-Vagy ez, vagy meghaltok. Ez a feladatom.
-Nem!
-Akkor a legközelebbi barátaid, ismerőseid halnak meg.
-Rendben.Megteszem csak ne bántsd őket.
-Megegyeztünk.Támadj!
Elkezdtem támadni.Majd Álomlopó is ezt tette. Ami nyíl vagy tűzgolyó eltalálta (majdnem mind célt talált) megsemmisült. Josh sértetlenül megúszta.Egy hónapon keresztül ezt csináltuk minden reggel és este.

(nem akarlak titeket untatni, szóval nem számolok be róla)

 

7 megjegyzés:

  1. Jó rész lett! Örülök, hogy végre meghoztad! Most a kövit várom! Siess vele! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Várd csak... :D nem sietek...am tetszik az új kinézet?

      Törlés
    2. Tetszik hát! Jól néz ki!
      Tudod milyen türelmetlen vagyok!!!!!! :D

      Törlés
    3. Tudom.. és megint változtattam xD

      Törlés
  2. Nagyon izgalmas rész lett! Várom a kövit. ;)

    VálaszTörlés
  3. Oké. :) Örülök, hogy tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Erre nem számítottam o-o
    De nagyon tetszik az új rész :D
    Nagy türelemmel várom a kövit:)^-^

    VálaszTörlés