Oldalak

2015. június 10., szerda

Köszönöm

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a 200 oldalmegtekintést. :)
Nagyon hálás vagyok,hogy ennyire érdekel titeket a Blogom.
Szikora Karolinának vagyok az egyik leghálásabb,hisz ő az aki mindig a legelejétől olvassa a kirakott Bejegyzéseim. Leila Szabónak a tanácsait köszönöm. Bársony Enikőnek a támogatását és a nevek kitalálásáért vagyok hálás.Míg Szecsődi Ramónának és Tóth Virágnak az ötleteket és (szintén) a támogatásukat köszönöm.
Remélem sokáig velem lesztek és olvassátok amit írok.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ebből az oldalmegtekintésből egy jó pár én vagyok, napi szinten nézem, van-e új rész, annak ellenére, hogy mondod a suliban: "Még nincs.", "Még nem raktam fel.", "Már készül.", stb. :D De én már csak ilyen vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy milyen vagy...padtársak vagyunk... :D

      Törlés
  2. Jajj! *o* Nagyon cuki vagy de nem kellett volna. De tényleg nem kellett volna!!! :)

    VálaszTörlés