Oldalak

2015. június 20., szombat

8.rész Hazatért az elveszett

Na helóka. :) Hosszú kihagyás után itt az új rész. :) Jó olvasást! :D


Hablaty azt mondta, hogy egyikük eltűnt.Akkor lehet, hogy a...az...a...szüleim egyike az Alfa család tagja.De hogy lehet ez?Őrület..
-Azt mondod...?-kérdeztem a fiút
-Igen.Nagyon valószínű.Mást nem is mernek fel, csak Sárkányvérűeket.Meg haltál volna Kort mellett, ha nem lennél te is az.
-Erre már rájöttem.De ez hogy történhetett?
-Gondolom a megszökött lány rokona lehetsz...
-Nem hiszem ezt el.
-Pedig ez van. Ha megjön Kort ő is meg fogja mondani.
*Valamilyen csörömpölés hallatszott*
-Mi ez?-kérdezte kicsit idegesen Hablaty
-Nem tudom.
-Ez egy Kard Tolvaj!!
-Micsoda?
-Kard Tolvaj.A bőre magához vonzza a fémet.
-Honnan jöhetett?
-Nem tudom,de ha látom szelíd,mert nem rombol és támad.
-Ever.Itt vagy?Hahó!Tudom, hogy valahol itt vagy.
-Ki vagy te?-kiabáltam ki
-Nem ismered fel a kis társad hangját?
-Kort?Vissza jöttél?
-Igen te kis buta.
-Jól vagy?-oda rohantam hozzá és átöleltem
-Persze te kis vérfertőzött.. :D
-Vérfertőzött? O.O
-Mint én. :) Sárkányvérű kis bolondom. :)
-Szóval igaz?
-Igen. :) Üdv a családban! :D
-Köszi. :) Amúgy...nem tudod, hogy milyen fajta lehetek?
-Melyik az a...
-Tudom mit akarsz kérdezni-vágtam a szavába-az Éjfúria és a Viharszelő.
-Értem...Gyere a házunkba mindjárt megmondom...ha szerencsénk van.
-Oké, de miért?-elindultunk közben elmondta
-Azért,mert minden Sárkányvérűnek a hátán van, hogy milyen fajhoz tartozik, de csak sárkányvérűek látják.
-Értem-közben odaértünk-Akkor menjünk be. 
Így is tettünk.Odabent felhúzta hátul a pólóm, és mikor elolvasta úgymond lefagyott.A kezéből kiesett a pólóm hátulja és majdnem összeesett.
-Mi történt?
-A hátadon....a szöveg...
-Mi van vele?-égő fájdalom nyilallt bele a hátamba, ahol a szöveg van.
*felszisszentem*
-Jól vagy?
-Igen, csak ,mintha égne.
-Látszik..
-Mi van???
-Olyan, mintha izzana.
-És mi a szöveg?
-AÉE (Ejtsd:ÉJ) .
-Az......
-Az Éjfúriák Ereje.
-Hogy mi???Éjfúria vagyok?? O.O   :O
-Igen,te az Alfa család fő ágából származol.
-Ezt nem hiszem el!!-ugrottam fel örömömben.....
-Mi a.....-némult el Kort meglepődöttségében

5 megjegyzés:

  1. OMG! (Mintha nem számítottam volna rá) ;) :D Jó lett! Várom a folytit! :D

    VálaszTörlés
  2. Klassz lett de folyton a legizgalmasabb résznél fejezed be :( Amúgy várom a kövit O:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi :) Direkt csinálom,hogy izguljatok,hogy mi következik ezután. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett:)
    váááááááááááááááááááároooooooooom a kövit:)

    VálaszTörlés