Oldalak

2015. június 22., hétfő

9. rész Ez hihetetlen

-Én most.....repülök??
-Igen, kinyílottak a szárnyaid..De ez nem történhetne meg, hacsak nem...
-Ha csak mi nem...?
-Ha csak nem most változol át először.De ha ez van akkor gyors el kell tűnnünk mielőtt valakiben kárt teszel akaratodon kívül.
-Akkor mennyünk már el gyorsan.-Ezzel kirohantunk az ajtón,Kort magától én meg akaratomon kívül felszálltam és elmentünk arra a jeges szigetre.
-És most mi fog történni?
-Mindenki máshogy változik.Csak a szárnykinyitás közös.Valakinek először a keze változik mancsokká, valakinek a farka jelenik meg.De olyan is előfordul, hogy a feje változik át.
-Értem. Akkor most.....-vontam fel kérdőn szemöldököm
-Várunk.
-Várunk..
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
-Őőő......Ever...
-Igen?
-A farkad kinőtt.
-Végre. :) ....2 óra után.. -nevettünk fel közösen
-Hát igen...ez lassú folyamat.
-Veszem észre. :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Újabb 2 óra elteltével átváltozott már a kezem is.Majd a fejem.Később már teljesen át voltam változva.
-Jajj de kis szép valaki. :) 
Köszönet képen odadörgöltem a fejemet az oldalához.A karmommal elkezdtem beleírni a földbe(mivel egy-két emberi tulajdonságunk tudomásom szerint megmarad) egy kérdésem:
-Mennyi ideig maradok sárkány? 
-Nagyjából....3-4 napig, de neked jól áll ez a Sárkányosdi. :D :3 Amúgy..nem kell írnod.Értem a szavad. :)
-Tényleg?
-Igen. A válaszomból tudhatod, hogy nem hazudok.
-Igaz.El megyünk repülni ? :)
-Nem.Túl veszélyes lenne..
-De kérlek...-óriási Bébisárkány szemekkel néztem rá
-Nem.
-Naaaa kérlek...
-Nem.Mondtam, hogy nem lehet.
-Légysziiiiiiiiiiiiiiiiiii. :3
-Nem és kész!!!
-Könyörgöm,szépen kérlek.
-Nem fogom engedni!-és ezzel,ahogy kimondta egy hatalmas jégoszlopot csinált a bejárathoz.Nem tudtam áttörni,mert még "fiatal Sárkányvérű vagyok" és nem ismerem az erőmet.Pedig úgy elmentem volna repülni, és ezt Kort is tudja. Tényleg olyan veszélyes lenne? Mi baj történhetne?

\ Levadásznának, megsebesítenének, elfognának, bezárnának, megölnék valakit, vagy esetleg repülés közben visszaváltoznék. \

-Most, hogy belegondoltam...köszönöm, hogy nem engedtél el, és tudom, hogy mindig számíthatok rád. Végre eljött az idő, amikor kettesben vagyunk és elmondhatok neked valamit.
-Mi lenne az?
-Hát... tudod.....én...
-Kérlek ne dadogj, hanem mondjad el.Nagyon kíváncsi vagyok mit szeretnél mondani.
-Tudod mit...? Nem dadogok, de el sem  mondom!-és bedurcizva bementem egy sarokba és akárhányszor közel jött kilőttem egy kisebb plazma golyót.Ez így ment nagyjából 4-5 napon keresztül, amíg vissza nem változtam. Utána odahívtam Álomlopót, áttörte a jeget és vissza vitt Hibbantra.
-Szia Hablaty. Bocsi, hogy csak most jöttem vissza, de most volt az első átváltozásom és nem akartam, hogy baj legyen itt a faluban.
-Rendben.
-Nem lehetne, hogy egy ideig külön házban lakjak? Kicsit összekaptunk Korttal.
-Hát jó.. te tudod...-mutatott egy házat, át vittem a dolgaim és lefeküdtem aludni.

7 megjegyzés:

  1. Ééérdeeekeeees befejezés... :D Nem gondoltam volna, hogy összekaptok :D Remélem hamar kibékültök :) Várom a folytit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom... Nem annyira hamar fogunk kibékülni.... Te tudod kiről van mintázva...(azt hiszem) és valóban "összevesztünk" vmin.... Majd jön a rész..várjál csak :D

      Törlés
    2. Tudom hát :). De kom? Tényleg "összevesztetek"? Várok én, tudod milyen türelmes ember vagyok ;) :D

      Törlés
  2. Jejjjjjjjjjjj^-^
    Nem azért örülök mert összekaptatok hanem mert megvan az új rész és nagyon jól sikerült:)
    Ismételten: vááááááááárooooooom a köviiiiiiiiiiiit*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké.. Értem :)
      Örülök, hogy tetszik. :) Majd jön a rész. :)

      Törlés
  3. Most tényleg összevesztek? Nagyon jó rész lett és királyak ezek a váratlan fordulatok a történetben. Nagyon klassz. Várom a kövit! ;) :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés