Oldalak

2015. június 25., csütörtök

10. rész Mi lesz még itt???

Reggel miután felébredtem, gyorsan felöltöztem a legkényelmesebb ruhámba(természetesen már ez is teljesen vikinges :3 ). Megkerestem Álomlopót majd megbeszéltem vele, hogy ma csak késő este jövünk vissza.Az erdőbe indultunk.
Nagyjából délután 3 óra körül lehetett, hogy hallottam valamilyen hangot.Mintha valaki az erdő fáit vágta volna ki dühében.Mérges nyögéseket, ordítások hallatszottak.Elkezdtem a hang irányába menni.Egy lányt láttam magam előtt. Tényleg dühében az erdőt irtotta. Olyan volt a szeme, mintha Hadész egyik szolgája szállta volna meg. Égető vörös szemében a düh izzott.Úgy tűnt, mintha az egész világ ellen lenne.
Szép lassan kijöttem a fák mögül. "Farkas szemet" néztem a nővel.Mikor rám nézett eltűnt minden rossz a szeméből. Mintha csak én lennék a "megváltó" vagy esetleg "maga Zeusz" .....


-Szia-mondtam szépen, halkan, barátságosan
-Üdv néked királynőm!-hajtott fejet
Értetlenül néztem rá. Mire gondolhatott királynőm alatt? Szerintem valakivel összekever....
-Elnézést, ha udvariatlan vagyok, de 2 kérdésem lenne:
1. Ki vagy te?
2. Nem keversz te össze engem valakivel?
-A nevem Alicia (ejtsd: Álísziá) . Nem, nem keverem önt senkivel sem össze. Ha,csak mégsem vagy a AÉE tagja és nem Ever a neved, és nincs egy Álomlopó nevű Viharszelőd.....Ja és ha nem ismered Kortot.
-Honnan tudsz te ennyit rólam?
-Ahonnan én származom téged istenítünk. Te vagy az utolsó Éjfúria Sárkányvérű.
-És miért istenítetek?
-Volt egy jóslat, miszerint TE fogd megmenteni a világunkat.
-Micsoda??
-Te fo..
-Tudom-vágtam a szavába-Először is hallottam, csak nem tudom felfogni. Hogy menthetek meg egy világot, amikor még magamra sem tudok ügyelni?
-Még van 1 hónapod és 1 heted, hogy felkészülj.Íjászmesterré kell válnod. Csak a Perzselt íjjal tudod legyőzni a Kerberoszt, ami meg fog minket támadni.
-Egy Kerberoszt kell legyőznöm??Ti meg vagytok húzatva????
-Tudom, hogy menni fog. Az az egy hónap bőven elég lesz a felkészülésre.
-Miért vállaljam el?
-Mert, ha nem jössz megkeresnek engem és megölnek.Amúgy is...ha nem te vagy az az íjhoz hozzá sem tudsz érni.
-Hol az az íj?
-Épp azt kerestem. Egy itteni fában lett elrejtve.
-Segítek megtalálni.
-Rendben.
Elkezdtem menni a fák között, majd pár perc múlva, mintha valaki hívott volna.
-Ever.Gyere.Siess.Találj meg.Már közel vagy.-visszhangzott körülöttem-Még pár lépés.-Megálltam egy fa előtt-Megtaláltál.

 Egyetlen egy ilyen csodás aranysárga (sokkal vastagabb törzsű) fából jött a hang. Mikor felnéztem megláttam az íjat. Felmászta érte. Lehoztam. Mikor a talajon úgy fogtam, mintha lőni akarnék vele megjelent a kezemben a nyíl és a ruhám.....az egész kinézetem teljesen megváltozott.


-Hát tényleg te vagy az.-szólalt meg Alicia
-Kipróbálhatom?
-Hát persze.. csak ne rám célozz....
-Rendben.
Felhúztam újra az íjat. Megjelent a nyíl. Ellőttem.

7 megjegyzés:

  1. Váóóóóó! Mentsd meg Alicia földjét Ever! Mentsd meg!!! Tök jó rész lett. Várom a kövit! :) :D :3

    VálaszTörlés
  2. Ooooookééééééé... Erre nem számítottam. Nem én vagyok görög mitológia-megszállott?! Fú, a végén összekeverem magam valakivel... Ez hülyén hangzott... Mindegy....
    Am király lett! Várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ramóna: Meglátod majd, hogy mi lesz.
    Enikő:De, te vagy, de valamennyire én is azzá váltam.Igen, hülyén hangzott. Köszi.

    Ne aggódjatok hétvégén (kb vasárnap) jön a kövi rész. :)

    VálaszTörlés
  4. Izgalmas rész lett! Várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés