Oldalak

2015. július 25., szombat

16.rész Kibékültünk

 Sziasztok! :) Meghoztam a 16. részt. Először is nagyon szépen Köszönöm, a több, mint 900 oldalmegtekintést. :) Nekem ez hatalmas szám!El sem tudom igazából hinni. A második dolog az lenne, hogy vasárnaptól (júli.26) egészen következő hét péntekig (júli. 31) táborban leszek a Balaton parton pár iskolatársammal.Nem hiszem, hogy lesz időm részt írni, ezért lehet, hogy a jövőheti rész egy héttel tolódik. Ezt nagyon sajnálom. Majd megpróbálok képeket is hozni onnan.Esetleg, ha szeretnétek egy rövid beszámolót is tartok. Mellesleg ott lesz velem, az

Egy kamaszkorú lány mindennapjai valamint a

Fantázia földjén blogok írónőjei is. :) Az ő blogukról, így külső emberként részletet nem tudok közölni, de nagyon érdemes vég olvasni a részeiket! :) Jó olvasást kívánok! :)


Reggel, mikor felkeltem Kortot nem találtam a barlangban.Hirtelen felugrottam és elkezdtem körbe-körbe nézelődni, hogy hol lehet.Odafutottam a kijárathoz és láttam, hogy jön fel egy kupac hallal és áfonyával.Nagyon megnyugodtam,mikor megláttam.
-Hol voltál?
-Hoztam reggelit neked.-mosolygott rám mélyen a szemembe nézve
-Nagyon kedves vagy.-öleltem meg
Meglepődöttségében meg sem tudott mozdulni. Csak nézett rám mosolyogva.
-Mi van? Így meglepődtél?-vigyorogtam
-Hát igen. A vitánk után nem gondoltam volna, hogy még valaha is önszántadból legalább hozzám szólsz. De most...még meg is ölelsz.-megnyugtatott egy biztató mosollyal-Igazán megleptél.
-Sokáig hallani sem akartam rólad, de ez mostanra teljesen megváltozott.Egyre jobban hiányoztál.Titkon reméltem, hogy itt vagy, mikor ide jöttem.
-Ahogy látod itt vagyok. De hol voltál? És miről beszéltetek Álomlopóval?
-Eleinte az erdőben bujkáltam. Majd megláttam egy igazán dühös lányt.kellett mentenem egy birodalmat a Kerberosz (3 fejű kutya) ellen. Ez az íj, ami mindig nálam van, ha szükséges, vagy akarom átváltozik, és vele együtt én is. Sikeresen legyőztük a bestiát.Utána visszajöttem, találkoztunk, Álomlopó elvitt Valkához, Hablaty anyjához. Vele jól elbeszélgettünk.Körbenéztem a hegyben ahol lakik. Tegnap azt akarta, hogy barátkozzak össze az ottani Nagy Gnúvaddal és repüljek vele,úgy hogy a hátán ülök. Akkor elegem lett, kinyitottam a szárnyam elrepültem ide, széttörtem a jeget aztán jöttél..a többit meg már tudod.
-Wáó!  Neked aztán izgalmasan telt ez a pár hónap!
-Hát igen. De minden nappal egyre jobban hiányoztál.
-Lehet egy kérdésem?
-Kettő is.-nevettem fel
-Oké-kuncogott-Nem kellene vissza mennünk Hibbantra?
-Hablaty elkezdene faggatózni és akkor mindent el kellene mesélnem.Nem hiszem, hogy hinne nekem.
-Én is elhittem.Biztos, hogy ő is hinne neked.-simogatta meg gyengédem az arcom
-Lehet, hogy igazad van...végül is az anyja is hitt nekem..
-Na ugye? Én biztosan tudom, hogy el fogja hinni.Na...nyomás! Menjünk vissza.
-Oké.
Ezzel mindketten átváltoztunk teljesen és elkezdtünk vissza repülni.Pár óra múlva oda is értünk. Mikor meglátott engem Álomlopó odarohant hozzám és hozzám dörgölte a fejét. Nem nézett minket (2 sárkányt) hülyének, ahogy egymásnak dörgöljük a fejünket.....neeeeem.......Ezután bementem a házamba, vissza változtam, felvettem a szokásos szoknyám és pólóm (olyan, mint Asztridé, csak más a színe). Ezután, már csak egy kicsit rendet raktam a házamban és lefeküdtem, mert nagyon kimerültem.






Mellesleg szeretnék egy képet kirakni Kortról, mmég nem láttátok...
(Nem teljesen ugyan ilyen[vikingesebb :D ] , de hasonló)


3 megjegyzés:

  1. Jó rész lett! Tetszett! :)
    Várom a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett és örülök, hogy megbocsátott neki. Várom a folytatást! ;) :) :D

    VálaszTörlés