Oldalak

2017. január 21., szombat

Imádlak titeket!

És itt az utolsó bejelentés, ami az utolsó is.

Első fontos dolog amit minden olvasómnak mondok: KÖSZÖNÖM!
Köszönöm azt, hogy végig ki tartottatok velem! Hogy olvastátok a próbálkozásomat és megoszthattam veletek gondolataimat.

Majd amit külön köszönnék az az, hogy meg ismerhettem Kledirnt, Trixit, Skirát, Flaket  [Bocsi, ha rosszul írtam ^^"""" ]  és... mondanám, hogy Enikőt is és Ramit is, de őket már ismertem xD Rengeteget segítettek nekem lelkiekben, hogy velem voltak. Ebben a döntésben is és akiktől kaptam információt, azt mondták, hogy támogatnak, ha folytatni akarom az írást és ez jól esik. 
De tényleg.. minden elismerésem az olvasóimé... az én összeszedetlen idiótaságomat ennyi időn keresztül olvasni? Le a kalappal! <3 

De hogy miért is ér véget a blogom?

Nincs elég időm, ihletem, nem tudom már hogyan megvalósítani az ötleteimet és úgy érzem már túl sokat ültem ezen, a folytatáson filózva.

Van rá esély, hogy még folytatom az írást, de az egy ideig vagy nem lesz, vagy pedig csak privátban. (Nem ezt a történetet folytatnám.)

Az elérhetőségemet még mindig ugyan úgy megtalálhatjátok az oldalon és örömmel várok mindenkit aki úgy gondolja, hogy felvenné velem a kapcsolatot.

Mellesleg, ha kérdésetek van tegyétek fel kommentben, vagy az elérhetőségeim egyikét használatba véve. Ha olyan sok össze gyűlik ki írok egy posztot azzal kapcsolatban. Ha nem akkor kommentben/privát üzenetben megkapjátok a választ.

Köszönök mindent! Szeretlek titeket! <3 Sziasztok! 

1 megjegyzés:

  1. *összeszégyelli magát, hogy csak most olvassa*
    Én is örülök, hogy megismertelek, Ever! Emlékszem, régen, még a blogolás előtt csak olvasgattam az ÍNAS bloggerek/bloggerinák alkotásait, és csak arra gondoltam, hogy fú, de menők, de jó lenne ismerni őket... XDDD Szeretünk Ever! És tudod, ha írsz, és azt Kled nem látja... *drámaian eltávolodik a sötétben* <3

    VálaszTörlés