Oldalak

2016. október 12., szerda

29. rész Ezt.....Megszívtam....

 Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen rég volt rész, csak mint mindenki mást is lefoglalt a tanulás, iskola, továbbtanulási dolgok és a többi. Igyekeztem szabadidőmben még több ihletet gyűjteni és remélem ezentúl már folyamatosan tudok nektek részeket feltenni, legalábbis igyekszem és remélem mindenkinek jól telik a nyár! ;)
Mint eddig, most is számítok rátok és kíváncsi vagyok a véleményetekre, de nem húzom tovább a szót.
Jó olvasást! :)


Reggel, mikor felkeltem észre vettem valamit, valami olyat, amitől mióta ide költöztem kicsit féltem... MINDEN cuccom eltűnt!!! Nem tudom ki, vagy mi lopta el, de megtalálom és azt nem ússza meg ép bőrrel!
Ahogy ezen gondolkodtam eszembe jutott az elrejtett íjam is. Azon imádkozva, hogy meg legyen futottam oda a helyéhez.
Elkezdtem kiásni. Két perc kétségbe esett ásás után csak megtaláltam. Megnyugodva, fegyveremmel az ölembe ültem le a fal tövébe.
Nagyjából 5-10 percet tölthettem így, mikor megkordult a hasam.Íjamat keresztbe a vállamra akasztottam és a tegnapi helyre indultam.
Mikor oda értem, arra számítottam, hogy  újonnan szerzett jó barátom és barátai ott lesznek, de minden sárkány szőrén szálán... vagyis pikkelyén darabján (értitek....sárkányok..pikkely...na mindegy....) eltűnt. Nem tudom hol lehetnek, de meg kell találnom őket.....miután reggeliztem...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Elég sok időbe telt, míg jól laktam, de kb fél óra után tele lettem és egy kevés halat el is tudtam magammal vinni. Mire észbe kaptam már egy, már valahonnan ismerős szagot kezdtem követni, egészen az erdő legmélyéig, ahol egy hatalmas kőfallal találtam magam szemben, melyben volt egy ajtó.


Csodaszép volt a bejárat és szinte vonzott, hogy bemenjek. A szag is arra folytatódott tovább.
Mikor elkezdtem felmenni az előtte lévő lépcső nagyjából 6. lépcsőfokán majdnem elcsúsztam a moha és az eső miatt, de meg álltam lábaimon és tovább haladtam.
Miközben haladtam felfelé a lépcsőn azon kezdtem gondolkozni, hogy honnan is ismerős nekem ez a szag. Talán valami sárkány, vagy egy falubeli ember rejtekhelye? Nem...az nem lehet, ilyen messze nem jönnek el, az erdő mélyére, a sok sárkány miatt.... Hm.. de sárkány azért nem lehet, mert ezt az ajtót hogy nyitná ki? És be sem férne rajta....
Miközben ezen járt az agyam arra lettem figyelmes, hogy az ajtónál állok, így tehát bekopogtam, hátha van bent valaki.
°1. kopogás° Semmi....
°°2. kopogás°° Semmi....
°°°3. kopogás°°° Kinyílt az ajtó.
A bejáratnál senki és semmi sem volt egy szűk folyosón kívül. Mivel más irány nem volt, ezért egyenesen indultam tovább.
Ahhoz képest, hogy mire számítottam, eléggé hosszú út állt előttem. Ahogy a végére értem egy csodálatos fa ajtó, arany díszekkel állt előttem.
Egy hatalmas, de elképesztő szobát rejtett maga mögött. 




De ami....vagy inkább aki bent várt az még jobban meglepett, pláne azért, mert a cuccaim is nála voltak.....

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Jó helyen hagytad abba. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ A kövi részt még jobb helyen ;) xD Üzenem a többieknek, hogy olvassák és várom a kommentet!!! :D :p

      Törlés
  2. Huh, Ever... te is... mindig... mindig azon a bizonyos ponton, ahol elpattan a cérna... Siess a kövivel, különben rád eresztek egy csapat vérszomjas Sárkányvérűt :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe... tudok rosszabbat is, szóval nem félek... xDD :p

      Törlés