Oldalak

2016. február 27., szombat

Hogy mivel is jöttem?? :)

Heló-Beló!

Úgy gondoltam olyannal jövök, amivel nagyon kevesek, vagy senki sem jönne.Hát...fogalmazzunk úgy, hogy egy játékkal azok számára akik szeretnek írni! :)
  
Bizony-bizony! :)
Úgy gondoltam, hogy jó lenne egy kis ihletelés számomra, de ahhoz viszonylag sok idő kellene
és kétlem, hogy olyan sokat szeretnétek várni.
Miről is szól ez?
Határidő: 2016. március 4.
Lenne majdnem 1 hetetek arra, hogy írjatok egy részt (a 29. részt) ahogyan ti
elképzelitek a folytatást.
Rajtatok múlik, hogy milyen hosszú lesz (szeretném, ha nem csak 3-4 soros lenne...)
és mi a tartalma. Akinek a műve (írása) a legjobban tetszik, annak
a személynek raknám ki a részét.
Bárki írhat történetet!
Ha tetszik és lesz rá igény többször is lesz ilyen és (ha a személy szeretné)
a nevét is ki írnám.
Mindenkit aki írt, azt megkérném, hogy a kommentszekcióba írjon valamit, amivel
jelezné ezt.
A blognak készített NYÍLT e-mail címre lehet küldeni, ahol velem is
bármikor lehet beszélgetni! :)
E-mail cím: everesalomlopo@gmail.com   

14 megjegyzés:

  1. Én ebben most nem veszek részt mert nincs sok időm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is idő szűkében vagyok és meg értem, de ha esetleg lenne valami ötleted akár az e-mail címre vagy itt is megírhatod nyugodtan :)

      Törlés
    2. Rendben gondolkozom rajta. :D

      Törlés
  2. Szia!
    Lehetséges, hogy megpróbálkozok vele, de nem tudom, hogy engedi az időm :/
    Ez szerintem egy jó ötlet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Word-be megcsinálnám, az megfelelne? (csatolnám az e-mailhez)

      Törlés
    2. Természetesen igen! Nagyon örülnék neki és köszönöm, hogy jó ötletnek tartod! :) Nem kell hosszú, ha olyan rövidre sikeredne, akkor kiegészíteném, mivel nem egy pár mondatos résszel szeretnék jönni, de minden kis ötletnek örülök! :)

      Törlés
    3. Nagyon sajnálom, de a héten annyi dolgozat volt, hogy egyszerűen hozzá se tudtam fogni :/ Kérlek ne haragudj, hogy ebben most nem veszek részt :(

      Törlés
    4. Semmi gond, akkor kénytelen leszek valamit nagy nehezen kitalálni...vagy sajnos nem lesz rész.

      Törlés
  3. Én arra gondoltam hogy írhatnál egy olyan részt amiben kibékülsz Korttal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondoltam rá, csak így, hogy nem érkezett megírt rész folytatnom kell az elkezdettet és,hogy ez megtörténjen teljesen át kellene írni. :/ De meglátjuk...(Ui:Most szombaton, vagyis ma nekem suli van :( :'( )

      Törlés
  4. Megértelek, igazad van.
    Nekem is suli volt. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nekem is :(
      Igen, az tényleg jó ötlet lenne, de szerintem azt írd, amit te szeretnél! :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés