Oldalak

2016. február 1., hétfő

27.rész Kalandozzunk....vagyis inkább pihenjünk

Szokásomhoz híven egy erdő mélyén elhelyezkedő barlangot kerestem. Leszálltam,majd visszaváltoztam. Álomlopót még a faluban megkértem, hogy maradjon Hibbanton, hogy vigyázzon rájuk ha kellene és ha valami nagy gond van keressen meg.
Elég tágas üreg volt, amit találtam. Szépen el kezdtem ki pakolni a cuccaimat. 




Egy nagy kiszögellést "neveztem ki" az asztalomnak. Itt találtam helyet a gyógynövényeknek, ceruzámnak és füzeteimnek. Egy szikla szolgált szék ként. Az "asztal" mögötti keskenyebb helyre a ruháim kerültek. A plusz táskába került minden élelem és a vízzel teli kulacsom. A barlangban volt egy "kanyar". Az ottani fal a tövében ástam egy gödröt és ide rejtettem a számomra legfontosabb dolgaimat, az íjamat és a hozzá tartozó pár nyilat. Néhány kisebb sziklát még arrébb raktam és leültem a "székemre".
Tudom,hogy ez a rejtekhely nem sokáig lesz elég,hisz hamar felfedezem a környéket és lehet, hogy rám is találnak, de ideiglenesen jó megoldás.
Kezdett beesteledni és el is fáradtam azért a repülésben és pakolászásban,így úgy döntöttem ideje lefeküdni.Életemben először kilőttem egy plazmabombát.Eléggé megilletődtem....általában egy lilás fényű forró lövedék az éjfúriák "tüze". 
De az enyém.... majdnem teljesen arany színű volt egy kis bordóval keverve.Szokatlan.De mikor elérte a talajt az egész felülete vörös és fekete színekben váltakozott.Gyorsan átváltoztam és a barlang mélye felé lévő pocsolyában megnéztem magam.Fekete színem volt, mint Fogatlannak, de a szárnyaimon vörös csíkok helyezkedtek el.


Nagyon megijedtem.Gyorsan vissza változtam.Kezemet ráfektettem a parázsra, de az megégette. Mikor rá néztem a hegre különös alakja volt...sőt ez nem is kifejezés....
Az alkarom belső felén egy különös, vörös-fekete színben "pompázó" tetoválás jelent meg.
Furcsa érzés, de erősebbnek érezem magam.Mintha én "uralnám" a világot.Egy pillanatnyi forró, barátságos érzés fogott el.Talán ahhoz tudnám hasonlítani, mikor életed szerelme karjaiban tart,egyszóval csodás.
Már csak a fáradtság kínzott.Újra megpróbálkoztam az előbbi kis trükkömmel.Most sikerült.Már nem perzselt, hanem inkább kellemesen melegített.Nagyon hamar el is aludtam.

3 megjegyzés: