Oldalak

2015. október 12., hétfő

Hm.... Happy Halloween! :D

Helóka! :D

Visszatértem egy kis bejegyzés erejére. :D 
Igen, tudom.Nagyon régen voltam, teljesen eltűntem.Tudjátok az iskola (főleg 8-ban) elég nehéz.
Arra gondoltam, hogy egy kis életet így Halloween környékén leheljünk a blogomba. :D 
Pár képpel és egy "mini játékkal" érkeztem(ha mondható annak). Későbbiekre is tervezek ilyeneket, remélem örültök neki. :)
Lesz itt pár kép, amiken meg kellene számolnotok, hogy hány tök(fej) van. Aki(k) pontosan eltalál(ják) azok közül az első 3 jutalomban részesül (ha nevezhető annak).
A díj, egyenlőre még titok. ;D

Jó játékot! :)

Hát lássuk a képeket:

















Utóirat: A képek azért ilyen nagyok, hogy könnyebben észre vegyétek a tököket. :D (minden apró tök, tökfej, s társai beletartozik!! Jól figyeljetek! :D )

4 megjegyzés:

  1. 113?? És úgyse lesz jó, mi? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meg tudod az eredmény hirdetéskor drága Ramóna! :)
      Ha nem lesz pontos válasz a legközelebbi kap CSAK díjat, vagy ha kevesen leszünk, akkor a legpontosabb(ha döntetlen, akkor az, aki előbb küldte a megoldást!)
      Kéretik hirdetni a játékot (lehetőség szerint)

      Törlés
  2. Ha nem számoltam félre, akkor 124 (de tuti több/kevesebb lesz) :D

    VálaszTörlés
  3. Háromszor is újra számoltam de mindig más jött ki szóval saccra:117 bár úgysem lesz jó de azért egy próbát megér.

    VálaszTörlés