Oldalak

2015. október 24., szombat

Eredmény

Na meg jöttem a játék eredményével és igaz, hogy csak ketten játszottatok, de úgy gondoltam, hogy mind ketten kaptok egy kis "díjat". Remélem örültök, neki, tudom, nem nagy szám, de ennyire futotta most. :( 




 Először is gratulálni szeretnék,mert mind a ketten nagyon közel voltatok a megfejtéshez.



Szecsődi Ramóna




Bársony Enikő




Nem tudom mennyi igény lenne rá, de a szigeten született pár sárkánybébi és kellene nekik gazda. Szeretnétek egy-egy sárkányt? Az alábbi képeket róluk meg fogom számozni és kommentben kérlek titeket, ha valamelyikőjük elnyerte tetszéseteket írjátok meg a számát. A ti kis sárkányotok lesz hivatalosan is ti adtok neki nevet is. :)  






Remélem megfelel azért valamennyire az ajándék és örültök neki. :) Az iskolában szünet után meg leplek majd valamivel titeket! :) Jó ötletelést és ihletelést a blogotok újabb részeihez! :)


Sziasztok!

~Ever és Álomlopó  

7 megjegyzés:

  1. Juuuuuj, köszönöm!!! *-* :D Ha nem bánod (és a Rami se), akkor a Szörnyen Nagy Rémséget elkérném! :) De Ramóna, lehet velem alkudozni! ;) Neked is sok ihletet kívánok a további blogoláshoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Jujjci! Nagyon szépen köszönöm! :) Enci, nem bánom mert nekem a siklósárkány tetszik! :) ;) Olyan cukiiiiii!!!! Úgyhogy én őt választanám. ;) *-* És én is viszont kívánok neked minden jót és rengeteg ihletet. ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utsó mondat a Dorinának szól,de ha úgy vesszük Enci rád is vonatkozik. :)

      Törlés
    2. amúgy sikló nincs is bent.. :D 1 vagy 3?

      Törlés
    3. Bocs, elkeveredtem a sokféle fajnév között... Nem tudom miért de ez jutott eszembe, a cipzárhátra gondoltam, ha most nem tévedek... Az az 1.. Ugye?

      Törlés
    4. Most jól mondod! :) Nyugodtan viheted, tudtam elsőre is melyikre gondolsz, csak úgy éreztem muszáj kijavítanom. ;) :D

      Törlés
  3. Jól van lányok, látom elosztottátok magatok között. Sok szeretetet igénylő kis sárkányok, de megéri. :)
    Köszönöm a jókívánságokat és még szerintem sok kis sárkány fog születni szóval majd még szólok másnak is, ha lesz igény. :)

    VálaszTörlés