Oldalak

2016. január 10., vasárnap

Tudom,tudom...nem hoztam részt, de megnyugtatlak titeket, már írom! Ez a bejegyzés csak azért készül (2016.01.10 22:16-kor),hogy elmondjam,milyen hálás vagyok nektek.Felnézek, hogy lássam jött-e valami komment, vagy akármi erre meglátom, hogy 2207 összes oldalnegtekintés van a blogomon! Hát el sem tudjátok hinni, hogy ez milyen hatalmas szám és mennyit jelent számomra.Sohasem gondoltam, hogy el fogom érni ezt a számot, de sikerült! Esküszöm ti vagytok a legjobbak! Ebben a köszönetnyilvánításban külön nem említek embereket, hisz tudtok szerint nem 1 rendszeres olvasóm van és...hát minden egyes olvasónak nagyon hálás vagyok (a kommentelőknek még inkább!) ezért a hatalmas számért!

A sárkányok ereje legyen veletek! :) Sziasztok! <3 :)

2 megjegyzés:

  1. Én a napokban kezdtem olvasni a blogod. Még nem nagyon haladtam vele, mert hétvégi cikkfront, amikor az összes bloggernek ideje támad megosztani valamit + kijött az új RTTE, ami elvette a fél szombatom. De azért végig fogom olvasni, meg fel is vagyok ám iratkozva!

    Ihlettel gazdag napokat!

    VálaszTörlés
  2. Csak egy szó: Megérdemled! :)
    Örülök, hogy idetaláltam, mert nagyon jó sztorit írsz!

    VálaszTörlés